In the name of Love
December 4th, 2006
Har i aften fået at vide, at mine skønne, dejlige veninde og hendes kæreste er blevet forlovet. De bedste nyheder længe! Jeg kan ikke andet end at glæde mig helt vildt på deres vegne – og som jeg sagde til hende, så er det næsten ligeså godt, som hvis det var mig selv. Næsten altså
Årh, hvor er det altså romantisk!
Og i øvrigt har de i dag været kærester i præcis 2 år.
Tillykke I to….
Stort tillykke til dem! Det er altid dejligt med romantik i luften
Hej Louise – velkommen til! Ja, det er nemlig dejligt
Skønt med lidt julekærlighed i luften. Tillykke til din veninde
Ja, det er, Peach
Og velkommen