Hej hej!
June 24th, 2009
Her går det godt – send flere penge!
(og det der var KUN til ære for min søster, der var sikker på at jeg var død at dømme ud fra min blogaktivitet…)
Ps: I dag bliver min dygtige lillebror student. Det har været på et hængende, og jeg synes at han er så VANVITTIGT sej!!!
Tillykke til lillebror og godt du ikke er død. Jeg har desværre ikke nogen penge at sende til dig
Hvor ærgerligt! Men det går nok
Og tak for tillykket. Han er sej.