Så kom det
November 1st, 2006
Jeg skulle lige til at brokke mig over, at vi åbenbart bor det eneste sted i landet hvor det IKKE sner, men nu er det begyndt. Små fine fnug, som jeg faktisk kommer i tvivl om, hvorvidt rent faktisk ikke bare er fjer. Hvem har stukket hul på min hovedpude??!
Men det er overhovedet ikke noget som lægger sig, og jeg kan nok godt droppe alle planer om at kælke i skole senere idag. Ih, bliver det aldrig vinter?
Her sner det endnu ikke, men blæser som bare pokker.
Ahhh… sne
Glæder mig til det kommer.
Jep
Her blæser det også helt vildt.
Du må meget gerne få alt det der falder ned her. Jeg hader det!!! Først når det er december synes jeg det er ok med sne.
Er det rigtigt? Så længe det er rigtig sne, den slags som ligger i dynger, så er det fint. Gider bare ikke den sjappede slags