Netto here I come
November 2nd, 2006
Er på vej i Netto. Som weekendtilbud har de fra i dag en lysterapilampe til 299. Jeg har ønsket mig sådan en tingest de sidste par vintre, men er ikke tilfreds med at skulle betale de 600-700 kr. som de normalt mindst koster. Sidste år reklamerede Netto også med lampen, men da jeg kom 10.30 var de long gone…. Nu håber jeg dæleme, at jeg er heldig – og jeg er der FØR de åbner i år.
Kryds lige fingre for mig – vinterdepressioner er af det onde!
X (mine fingre der krydses)
Mange tak! Det lykkedes – jeg fik et eksemplar. Vender tilbage med en stemningsrapport, når jeg har fået afprøvet vidunderet